EasyLink-ի ծառայությունների գնացուցակին, փաթեթներին և առավելություններին կարող եք ծանոթանալ ներքևում։
Մշտական սպասարկում ՝ անսահմանափակ փոփոխություններ կատարելու հնարավորություն, անհատական խորհրդատու և մի շարք այլ առավելություններ։
Ամբողջական օնլայն մենյուի տրամադրում՝ արժեքներով և նկարներով
Ամրագրման ինֆորմացիան կուղարկվի համապատասխան աշխատակցի Telegram-ին
Ցուցանակները տեղադրվում են սեղանների անկյունում, սկանավորելով կբացվի Ձեր EasyLink-ը
EasyLink-ում տեղադրվում է քարտեզ, որը ցուցադրում է Ձեր հաստատության հասցեն
Բոլոր սոցիալական ցանցերի հղումները մեկ տեղում
Հեռախոսահամար, աշխատանքային ժամեր և հասցեի տեղադրում
Նկարների տեղադրում ինտերիերից և աշխատակազմից
Ակցիաների ժամանակ կարող ենք տեղադրել հետհաշվարկով ժամանակացույց
Այցելությունների և հայտերի ամսական վերլուծություն
0 - 10
Առաջին փուլ
10.000 դր․/Ամսեկան
10 - 20
Երկրորդ փուլ
11.000 դր․/Ամսեկան
20 - 30
Երրորդ փուլ
12.000 դր․/Ամսեկան
30 - 40
Չորրորդ փուլ
13.000 դր․/Ամսեկան
40 - 50
Հինգերորդ փուլ
14.000 դր․/Ամսեկան
Առաջին 10 հաստատությունները, ովքեր կորոշեն դառնալ մեր գործընկերները (օգտվեն մեր ծառայություններից), կստանան անհավանական առավելություն՝ մշտական 50% զեղչ: Այս հնարավորությունը ձեզ շոշափելի խնայողություններ է ապահովում համագործակցության առաջին իսկ օրվանից:
Եթե չհայտնվեցիք լավագույն տասնյակում, մի անհանգստացեք: Հաջորդ 10 հաճախորդները կօգտվեն 40% զեղչից։
Հաջորդ 10-ը կստանան 30% զեղչ։
Հաջորդ տասնյակը կստանա 20% զեղչ։
Իսկ նրանց համար, ովքեր չեն հասցրել տեղ զբաղեցնել նախորդ խմբերից մեկում, մենք ունենք հիանալի առաջարկ՝ 10% զեղչ վերջին 5-րդ խմբի 10 հաճախորդների համար։
Համագործակցության ժամկետից կախված՝ փոփոխվում է արժեքը
դր/ամիս
Մինչև 30 հատ ցուցանակը տրամադրվում է անվճար
200 դր/միանվագ (1x)
Ի՞նչ ծառայություններ է պետք միացնել
Ամբողջական օնլայն մենյուի տրամադրում՝ արժեքներով և նկարներով
5000 դր/ամիս
Ամրագրման ֆունկցիոնալ, ինֆորմացիան կուղարկվի համապատասխան աշխատակցի Telegram-ին
3000 դր/ամիս
Ներգրավեք ավելի շատ հաճախորդներ
Որո՞նք են ձեր արտադրանքի/ծառայության հիմնական առավելությունները
Մեր արտադրանքը/ծառայությունները ապահովում են արդյունավետ և նորարար լուծում՝ ձեր բիզնեսը կառավարելու, դրա արդյունավետությունը բարելավելու և հաճախորդների կարիքները բավարարելու համար:
Ինչո՞վ է ձեր ապրանքը/ծառայությունը տարբերվում շուկայի մրցակիցներից
Մեր արտադրանքը/ծառայությունն առաջարկում է եզակի առանձնահատկություններ և ֆունկցիոնալություն, որոնք մեզ դարձնում են լավագույն ընտրությունը հաճախորդների համար: Մենք հատուկ ուշադրություն ենք դարձնում մեր լուծման որակին, հուսալիությանը և նորարարությանը:
Որքա՞ն արագ կարող եմ սկսել օգտագործել ձեր արտադրանքը/ծառայությունը
Մեր ապրանքը/ծառայությունը տրամադրվում է անմիջապես պայմանագիրը կնքելուց կամ պատվեր կատարելուց հետո 3-7 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Մենք երաշխավորում ենք արագ իրականացում և աջակցություն
Ի՞նչ երաշխիքներ եք տրամադրում ձեր ապրանքի/ծառայության համար
Մենք երաշխավորում ենք մեր արտադրանքի/ծառայության բարձր որակը և խոստանում ենք հնարավորինս շուտ լուծել ցանկացած խնդիր, որը կարող է առաջանալ: Մենք նաև երաշխիքներ ենք տալիս մեր լուծման հուսալիության և անվտանգության համար:
Ի՞նչ սպասարկման և աջակցության տարբերակներ եք տրամադրում
Մենք առաջարկում ենք մի շարք ծառայությունների և աջակցության պլաններ, ներառյալ տեխնիկական աջակցություն, ծրագրային ապահովման թարմացումներ, օգտվողների ուսուցում և այլ ծառայություններ՝ ապահովելու ձեր բիզնեսի անխափան աշխատանքը:
+374 98 174639
support@easylink.am
Ք․ Երևան Փ․ Արին Բերդ 6/11